Zajęcia
Wsparcie on-line
Tematy do realizacji podczas spotkania on-line z uczniami:
Tematyka zajęć | Osoba prowadząca | Grupa docelowa |
Spotkania dotyczące orientacji zawodowej | Julia Żarczyńska | Klasy VIII |
Trening uważności | Gertruda Krupska | Klasy IV-VI |
„Rozmowa w czasie pandemii – jak się porozumieć na odległość” | Michalina Duszyńska | Klasy VII, VIII, ponadpodstawowe |
„Nie mów tak, gdy chcesz powiedzieć nie – zajęcia na temat asertywności” | Michalina Duszyńska | Klasy VII, VIII, ponadpodstawowe |
„Logować się czy nie logować – oto jest pytanie?” – spotkanie motywujące do nauki | Michalina Duszyńska | Klasy VII, VIII, ponadpodstawowe |
Gimnastyka umysłu w domu | Ewelina Adamska – Głąb | kl. IV-VI |
„Techniki efektywnego uczenia się” – warsztaty | Agnieszka Markowska | IV-VIII |
„Co lubi nasz mózg?” – warsztaty | Agnieszka Markowska | IV-VI |
„Kreatywne notatki” – warsztaty | Agnieszka Markowska | IV-VIII |
Jak się uczyć w zdalnym nauczaniu? | Małgorzata Koput | IV-VIII |
Poczucie własnej wartości i pewność siebie w czasach pandemii – czy bycie online musi być stresujące? – | Natalia Lisiecka | szkolenie dla dzieci i młodzieży |
Moja przyszłość, mój wybór – spotkanie zawodoznawcze. | Bożena Letkiewicz | uczniowie klas VIII |
Bądź kumplem nie dokuczaj – bądź życzliwszy w internecie. | Beata Malinowska | Klasy IV-VI |
Relaksacja– jak poczuć się lepiej bez względu na sytuację (1,5 godz.) | Urszula Roszak | Klasy IV |
Tematy do realizacji podczas spotkania on-line z rodzicami:
Tematyka zajęć | Osoba prowadząca |
Dlaczego moje dziecko mało mówi? (rodzice dzieci w wieku przedszkolnym) | Julia Żarczyńska |
Jak pomóc dziecku radzić sobie ze złością? | Gertruda Krupska |
Zaburzenia psychiczne oraz zaburzenia zachowania u dzieci i młodzieży w czasie pandemii. Przyczyny, objawy oraz możliwe sposoby wsparcia (90min.) | Natalia Lisiecka |
Jak rozwijać motywację wewnętrzną dziecka w czasie pandemii ? | Bożena Letkiewicz |
Uzależnienie od komputera – jak rozpoznać? Co robić? | Anna Rożańska |
Gotowość szkolna. Jak przygotować dziecko do nauki w szkole? | Małgorzata Koput |
Motywowanie uczniów do pracy zdalnej. | Ewelina Adamska – Głąb |
Mój przyjaciel telefon. Fonoholizm – przyzwyczajenie czy uzależnienie? | Beata Malinowska |
„Chroń dziecko w sieci”, przed szkodliwymi treściami. | Beata Malinowska |
„ Wczesna
stymulacja rozwoju mowy- fakty i mity”
| Magdalena Hetman – Nowak |
Logopedyczne fakty i mity związane z rozwojem mowy dziecka i postępowaniem w przypadku nieprawidłowości. | Magdalena Hetman – Nowak |
Objawy depresji u nastolatka/i. | Anna Rożańska |
Zaburzenia depresyjne u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. | Urszula Roszak |
Jak motywować dziecko do nauki w domu (rodzice dzieci klas I-III SP). | Urszula Roszak |
Tematy do realizacji podczas spotkania on-line z radą pedagogiczną:
Tematyka zajęć | Osoba prowadząca |
Problemy dzieci przedszkolnych z komunikacją werbalną (dla nauczycieli wychowania przedszkolnego) | Julia Żarczyńska |
Techniki relaksacyjne | Gertruda Krupska |
Zaburzenia psychiczne oraz zaburzenia zachowania u dzieci i młodzieży w czasie pandemii. Przyczyny, objawy oraz możliwe sposoby wsparcia (90min.) | Natalia Lisiecka |
Jak pomóc uczniowi w skutecznym i efektywnym uczeniu się | Ewelina Adamska – Głąb |
Dziecko z ASD ( ze spektrum zaburzeń autyzmu ) w placówce ogólnodostępnej. | Bożena Letkiewicz |
Czy kolejna jedynka wzbudza motywację? Jak wspierać dziecko, które przestało sobie radzić z nauką zdalną. | Anna Rożańska |
Jak budować poczucie własnej wartości u dzieci? | Małgorzata Koput |
Terapia
logopedyczna on- line – czy to się może udać? (nauczyciele –
logopedzi)
| Magdalena Hetman – Nowak |
Zaburzenia depresyjne u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (nauczyciele przedszkolni i wczesnoszkolni). | Urszula Roszak |