Zajęcia

Wsparcie on-line

Tematy do realizacji podczas spotkania on-line z uczniami:

Tematyka zajęć Osoba prowadząca Grupa docelowa
Spotkania dotyczące orientacji zawodowej Julia Żarczyńska Klasy VIII
Trening uważności Gertruda Krupska Klasy IV-VI
„Rozmowa w czasie pandemii – jak się porozumieć na odległość” Michalina Duszyńska Klasy VII, VIII, ponadpodstawowe
„Nie mów tak, gdy chcesz powiedzieć nie – zajęcia na temat asertywności” Michalina Duszyńska Klasy VII, VIII, ponadpodstawowe
„Logować się czy nie logować – oto jest pytanie?” – spotkanie motywujące do nauki Michalina Duszyńska Klasy VII, VIII, ponadpodstawowe
Gimnastyka umysłu w domu Ewelina Adamska – Głąb kl. IV-VI
„Techniki efektywnego uczenia się” – warsztaty Agnieszka Markowska IV-VIII
„Co lubi nasz mózg?” – warsztaty Agnieszka Markowska IV-VI
„Kreatywne notatki” – warsztaty Agnieszka Markowska IV-VIII
Jak się uczyć w zdalnym nauczaniu? Małgorzata Koput IV-VIII
Poczucie własnej wartości i pewność siebie w czasach pandemii – czy bycie online musi być stresujące? – Natalia Lisiecka szkolenie dla dzieci i młodzieży
Moja  przyszłość, mój  wybór – spotkanie zawodoznawcze. Bożena Letkiewicz uczniowie klas VIII
Bądź kumplem nie dokuczaj – bądź życzliwszy w internecie. Beata Malinowska Klasy IV-VI
Relaksacja– jak poczuć się lepiej bez względu na sytuację (1,5 godz.) Urszula Roszak Klasy IV

Tematy do realizacji podczas spotkania on-line z rodzicami:

Tematyka zajęć Osoba prowadząca
Dlaczego moje dziecko mało mówi? (rodzice dzieci w wieku przedszkolnym) Julia Żarczyńska
Jak pomóc dziecku radzić sobie ze złością? Gertruda Krupska
Zaburzenia psychiczne oraz zaburzenia zachowania u dzieci i młodzieży w czasie pandemii. Przyczyny, objawy oraz możliwe sposoby wsparcia (90min.) Natalia Lisiecka
Jak rozwijać motywację wewnętrzną dziecka w czasie pandemii ? Bożena Letkiewicz
Uzależnienie od komputera – jak rozpoznać? Co robić? Anna Rożańska
Gotowość szkolna. Jak przygotować dziecko do nauki w szkole? Małgorzata Koput
Motywowanie uczniów do pracy zdalnej. Ewelina Adamska – Głąb
Mój przyjaciel telefon. Fonoholizm – przyzwyczajenie czy uzależnienie?  Beata Malinowska
„Chroń dziecko w sieci”, przed szkodliwymi treściami. Beata Malinowska
„ Wczesna stymulacja rozwoju mowy- fakty i mity”
Magdalena Hetman – Nowak
Logopedyczne fakty i mity związane z rozwojem mowy dziecka i postępowaniem w przypadku nieprawidłowości. Magdalena Hetman – Nowak
Objawy depresji u nastolatka/i. Anna Rożańska
Zaburzenia depresyjne u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Urszula Roszak
Jak motywować dziecko do nauki w domu (rodzice dzieci klas I-III SP). Urszula Roszak

Tematy do realizacji podczas spotkania on-line z radą pedagogiczną:

Tematyka zajęć Osoba prowadząca

Problemy dzieci przedszkolnych z komunikacją werbalną (dla nauczycieli wychowania przedszkolnego)
Julia Żarczyńska
Techniki relaksacyjne Gertruda Krupska
Zaburzenia psychiczne oraz zaburzenia zachowania u dzieci i młodzieży w czasie pandemii. Przyczyny, objawy oraz możliwe sposoby wsparcia (90min.) Natalia Lisiecka
Jak pomóc uczniowi w skutecznym i efektywnym uczeniu się Ewelina Adamska – Głąb
Dziecko z ASD ( ze spektrum zaburzeń autyzmu ) w placówce ogólnodostępnej. Bożena Letkiewicz
Czy kolejna jedynka wzbudza motywację? Jak wspierać dziecko, które przestało sobie radzić z nauką zdalną. Anna Rożańska
Jak budować poczucie własnej wartości u dzieci? Małgorzata Koput
Terapia logopedyczna on- line – czy to się może udać? (nauczyciele – logopedzi)
Magdalena Hetman – Nowak
Zaburzenia depresyjne u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (nauczyciele przedszkolni i wczesnoszkolni). Urszula Roszak