Przejdź do treści
Powiatowy Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Szamotułach
  • O nas
    • Misja
    • Kadra
    • Zadania
    • Statut
    • BIP
    • RODO
  • Oferta
    • Wsparcie dla Ukrainy
    • Dla uczniów
    • Dla nauczycieli
    • Dla rodziców
    • Porady dla rodziców
    • Porady dla nauczycieli
  • Artykuły
  • Zajęcia
    • Szkoła dla rodziców
    • Mediacje
    • Grupa socjoterapeutyczna
    • Terapia logopedyczna
    • Terapia pedagogiczna
    • Terapia psychologiczna
    • Doradztwo zawodowe
    • Trening zastępowania agresji
    • Wydarzyło się
    • W najbliższym czasie
  • Do pobrania
  • Kontakt

Artykuły

  • JAK ROZMAWIAĆ Z DZIEĆMI O WOJNIE?
  • Zagadki Raymonda Smullyana i nie tylko.
  • Zamaskowana depresja
  • Matematyka bez liczenia, do myślenia !
  • Ćwiczenia logopedyczne – głoska [sz]
  • Jak radzić sobie ze stresem, syndrom bezradności, skuteczne techniki relaksacji
  • Terapeuta pedagogiczny
  • Rola rodziców w terapii logopedycznej
  • Plastyczność mózgu – fundament oddziaływań terapeutycznych
  • Jak rozmawiać z dzieckiem o koronawirusie?
  • Najlepszy styl uczenia się Twojego dziecka
  • Co lubi nasz mózg
  • Uczniowie słabowidzący i niewidomi
  • Dyskalkulia rozwojowa
  • Myślę
  • Dysleksja Rozwojowa, czyli Specyficzne, Rozwojowe Zaburzenia Czytania i Pisania.
  • Kiedy można, a kiedy trzeba udać się do logopedy?
  • Rozwój mowy dziecka
  • Integracja sensoryczna
  • Na temat autyzmu
  • Zaburzenia odżywiania
  • Dokąd po szkole podstawowej?
  • Niedosłuch
  • JAK ROZMAWIAĆ Z DZIEĆMI O WOJNIE?
  • Zagadki Raymonda Smullyana i nie tylko.
  • Zamaskowana depresja
  • Matematyka bez liczenia, do myślenia !
  • Ćwiczenia logopedyczne – głoska [sz]
  • Jak radzić sobie ze stresem, syndrom bezradności, skuteczne techniki relaksacji
  • Terapeuta pedagogiczny
  • Rola rodziców w terapii logopedycznej
  • Plastyczność mózgu – fundament oddziaływań terapeutycznych
  • Jak rozmawiać z dzieckiem o koronawirusie?
  • Najlepszy styl uczenia się Twojego dziecka
  • Co lubi nasz mózg
  • Uczniowie słabowidzący i niewidomi
  • Dyskalkulia rozwojowa
  • Myślę
  • Dysleksja Rozwojowa, czyli Specyficzne, Rozwojowe Zaburzenia Czytania i Pisania.
  • Kiedy można, a kiedy trzeba udać się do logopedy?
  • Rozwój mowy dziecka
  • Integracja sensoryczna
  • Na temat autyzmu
  • Zaburzenia odżywiania
  • Dokąd po szkole podstawowej?
  • Niedosłuch
  • Strona główna
  • O nas
  • Oferta
  • Artykuły
  • Zajęcia
  • Do pobrania
  • Kontakt
  • Deklaracja dostępności
© Powiatowy Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Szamotułach. Wszelkie prawa zastrzeżone.
projekt mone studio